Outsourcing usług informatycznych to nowoczesna praktyka biznesowa zapewniająca utrzymanie funkcjonalności systemu informatycznego poprzez oddelegowanie obowiązków związanych z jego utrzymaniem poza struktury przedsiębiorstwa.
Firma Neolan zapewnia wsparcie techniczne dla użytkowników komputerów osobistych. W ramach usługi Help Desk mogą Państwo uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemów technicznych oraz wsparcie w zakresie obsługi aplikacji biznesowych.
Oferujemy elastyczne i funkcjonalne systemy do zarządzania firmą. W ofercie posiadamy pełną gamę oprogramowania marki Asseco WAPRO. Na życzenie Klienta dostosujemy oprogramowanie do indywidualnych wymagań.
Brak dostępu do danych nie zawsze oznacza ich całkowite zniszczenie. Odzyskamy Twoje dane w sytuacji:
Serwery sieciowe pozwalają zwiększyć efektywność pracy w sieciach komputerowych poprawiając wydajność, komfort i bezpieczeństwo pracy z danymi.
Projektujemy i wykonujemy instalacje sieci komputerowych przewodowych i bezprzewodowych dostosowanych do indywidualnych wymagań klienta.
Tylko dwa kroki dzielą Cię od rozwiązania problemu.
1. Zadzwoń
67 349 70 20
2. Pobierz program
Pomoc zdalna
Pierwsza usługa GRATIS !
* jeśli rozwiązanie problemu zajmie mniej niż 10 minut.
System rozwiązań mobilnych przeznaczony na urządzenia typu PDA (Personal Digital Assistant). Dedykowany dla firm posiadających pracowników w terenie. Zapewnia sprawną komunikację oraz szybką i bezpieczną synchronizację danych pomiędzy centralą firmy a jej pracownikami działającym poza centralą.
Sprzedaż mobilna WF-Mag Mobile 2
System dla przedsiębiorstw posiadających przedstawicieli handlowych w terenie. Aplikacja zapewnia zdalny i szybki dostęp do informacji niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Stanowi też doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, umożliwiając lepszy nadzór nad pracownikami.
Więcej o WF-Mag Mobile 2