Outsourcing usług informatycznych to nowoczesna praktyka biznesowa zapewniająca utrzymanie funkcjonalności systemu informatycznego poprzez oddelegowanie obowiązków związanych z jego utrzymaniem poza struktury przedsiębiorstwa.
Firma Neolan zapewnia wsparcie techniczne dla użytkowników komputerów osobistych. W ramach usługi Help Desk mogą Państwo uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemów technicznych oraz wsparcie w zakresie obsługi aplikacji biznesowych.
Oferujemy elastyczne i funkcjonalne systemy do zarządzania firmą. W ofercie posiadamy pełną gamę oprogramowania marki Asseco WAPRO. Na życzenie Klienta dostosujemy oprogramowanie do indywidualnych wymagań.
Brak dostępu do danych nie zawsze oznacza ich całkowite zniszczenie. Odzyskamy Twoje dane w sytuacji:
Serwery sieciowe pozwalają zwiększyć efektywność pracy w sieciach komputerowych poprawiając wydajność, komfort i bezpieczeństwo pracy z danymi.
Projektujemy i wykonujemy instalacje sieci komputerowych przewodowych i bezprzewodowych dostosowanych do indywidualnych wymagań klienta.
Tylko dwa kroki dzielą Cię od rozwiązania problemu.
1. Zadzwoń
67 349 70 20
2. Pobierz program
Pomoc zdalna
Pierwsza usługa GRATIS !
* jeśli rozwiązanie problemu zajmie mniej niż 10 minut.
Czując pełną odpowiedzialność za wykonywane przez nas zadania, jako nadrzędny cel stawiamy sobie świadczenie usług informatycznych na możliwie wysokim, specjalistycznym poziomie, by zapewnić klientom, a także naszym pracownikom bezpieczne i przyjazne warunki współpracy.
Dla realizacji przyjętych celów firma Neolan zobowiązuje się do:
Właściciel zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji tej polityki oraz deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu w procesie ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością.
Właściciel
Radosław Cyran